Piletimüük avatud!

Head kliendid! Piletimüük Prangli liinil on avatud kuni 31.05.2024 ja Ruhnu liinil kuni 31.10.2024! Mugavaks reisimiseks palume aegsasti osta e-pilet!

Soovitame osta E-pilet

Soovitame kõikidele reisijatele osta pilet e-teenindusest, mis tagab koha piletil märgitud reisile. Laevast müüakse pileteid ainult väljuvale reisile ja seda vabade kohtade olemasolul.



0 piletit

Logi sisse

INFO Kliendiinfo (kell 9-17) +372 5146598
Laevainfo ja kauba broneerimine: Ruhnu: +372 530 59910, Prangli: +372 5109456

Erivajadustega ja liikumisraskusega isikute teenindamine

M E E L E S P E A

Vedaja teeb olemasolevate võimaluste piires kõik, et reisijad tunneksid end parvlaevasõidul mugavalt. Seejuures saavad ka reisijad ise palju ära teha, et koostöö sujuks. Soovime, et erivajadustega inimesed saavad probleemideta neile ette nähtud soodustused ja vajaliku abi laevasõidul.

Juhime tähelepanu mõnedele asjaoludele, mida on soovitatav erivajadustega reisijal ja tema saatjal jälgida, et kõik vajalikud toimingud läheksid ladusalt.

Üleveopileti vormistamine

  • Erivajadustega isikute sooduspileteid saab osta veebilehelt.
  • Sõidukiga liikudes soovitame sadamasse saabuda vähemalt 30 minutit enne reisi väljumist.
  • Laevale jõudes soovitame valmis panna oma PUUDEGA ISIKU KAART või puudeastet tõendav dokument koos fotoga isikutunnistusega.
  • Teavita laevatöötajat oma vajadustest ning soovidest.

Erivajadustega reisija tuleb reisija soovil paigutada reisijate salongi või ohutusse ossa laevatekil. Erivajadusega reisijale peab jääma vaba sisse-ja väljapääs sõidukisse, võttes arvesse abivahendeid.

Laevasõit on seotud kõrgendatud ohutusega. Päris iseseisvalt on erivajadustega isikul keeruline laeval toimetada, turvalisem on liikuda koos saatjaga, kes suhtleb laevameeskonnaga. Laevameeskond teeb endast parima, et luua meeldivaks ülesõiduks vajalikud tingimused kõigile reisijatele.