Uus vedaja Kelnase-Leppneeme liinil

Alates 18. detsembrist opereerib Kelnase-Leppneeme liinil Tuule Liinid OÜ. Pileteid on võimalik osta nii E-piletina kui ka laeva kassast.

INFO +372 5109456

Juhised e-pileti ostmiseks, kasutamiseks, muutmiseks ja tagastamiseks

 

E-piletit parvlaevadele saab osta veebilehelt www.tuuleliinid.ee .

1. Mis on e-pilet?

1.1  E-pilet on veebikeskkonnast www.tuuleliinid.ee ostetav laevapilet sõidukile ja reisijatele, millel on konkreetne väljumisaeg ja sadam (s.t. laevakoht kindlale reisile) ja mille kogumaksumus tasutakse koheselt e-panga kaudu või kliendikonto arvelt lepinguliste klientide puhul.

1.2  Erinevaid sõidukeid ühele piletile lisada ei saa. Küll aga saab olmasoleva sõiduki e-piletile hiljem reisijaid lisada.

1.3  E-piletil on unikaalne triipkood ja iga piletilolevat reisi saab kasutada vaid üks kord.

1.4  E-piletit saab kasutada paberil trükituna sadama pääslas, maksekorraldus ei ole pilet ja sellega laevale ei pääse.

1.5  E-pileti omanik läbib sadama pääsla läbi iseteenindusradade, mille kohal on tahvel „E-pilet“.

1.6  E-piletil olevat reisi väljumisaega ja sõidukinumbrit saab muuta ja lisada reisijaid või piletist loobuda kuni 1 tund enne piletiloleva väljumisajani (vt täpsemalt p 4).

 

2.  Kasutajaks registreerimine, kliendikonto

2.1   OÜ Tuule Liinid lepingulistele klientidele luuakse kliendikonto lepingu sõlmimisel ja paroolid kliendikontole ligipääsuks saadetakse peale lepingu sõlmimist kliendi e-postile. Eraldi registreerida ei ole vaja.

2.2   E-pileti ostmiseks on võimalik www.tuuleliinid.ee kliendiks registreerida ka ilma lepinguta. Vaja on täita vastav registreerimisvorm tuulelaevad.ee lehe paremas ülaservas valides „Registreeri kliendiks“. Sel juhul tekib kliendil ostukeskkonda oma ostuajalugu.

2.3   Registreerudes luuakse igale kliendile oma KLIENDIKONTO.

2.4   Kliendikontole koguneb OSTUAJALUGU ja iga uue e-pileti ostmiseks ei ole enam vaja kontaktandmeid sisestada, seda tehakse automaatselt, lisaks on mugav võimalus ise piletile muudatusi teha.

2.5   Oma kliendikontolt saab ostetud pileteid ka hiljem välja trükkida, ega pea seda tegema koheselt ostu sooritades.

3. E-pileti ostmine

3.1 E-pileti ostmisel tuleb jälgida juhiseid ja lisada valitud reis ostukorvi alles pärast seda, kui kõik valikud on tehtud.

3.2 Kontrolli hoolikalt ostukorvi sisu, kas kõik on täpselt nii nagu soovisid, kui teenuseid on läinud topelt tühjenda ostukorv ja täida uuesti.

3.3 Mobiilikontrolli kasutamiseks sadamas on vaja kindlasti sisestada ka mobiilinumber. Mobiilikontrolliga ei ole vaja paberile piletit trükkida.

3.4 Sisestades oma e-posti aadressi saadetakse sellele kinnituskiri, milles on link e-pileti keskkonda, kust on võimalik piletit ka hiljem muuta ja välja trükkida. E-posti aadress on kohustuslik.

3.5 Tutvu „Parvlaevale e-piletite ostmise-, kasutamise- ja tagastamise tingimustega”, tee vastav märge märkeruutu ja kinnita. Ilma märkeruutu täitmata, edasi liikuda ei saa.

3.6 Enne tasumist kontrolli kindlasti veelkord üle sisestatud ostuinfo ja veendu, kas see vastab soovitule, kas oled valinud õige lähtesadama ja kogused.

3.7 Pärast tasumist kogemata enammakstud summa tagastamisele ei kuulu, reisijate arvu vähendada ei saa, uusi reisijapileteid saab ka hiljem lisada.

3.8 Makseviisideks on Swedbank, SEB panga ja Nordea panga internetipangad või krediitkaart Visa ja MasterCard, ostu õnnestumiseks on vaja kindlasti pangalehel vajutada linki „TAGASI KAUPMEHE JUURDE”.

3.9 Lepingulistel klientidel on võimalik osta pilet kliendikonto arvelt, aga ka intertipankade kaudu. Kliendikonto arvelt ja soodushinnaga saab osta e-pileti ainult kliendikontole sisseloginuna.

3.10 Kui peale makse sooritamist saad veateate „Piletit ei õnnestunud broneerida, ära tehingut korda, saada  makseinfo See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud. “, siis ära hakka kohe samale reisile uut piletit ostma. Esmalt veendu, kas kontolt on raha võetud. Kui kontolt on raha üle kantud, kuid piletit ei õnnestu trükkida, saada maksekorraldus ja info, millist piletit soovisid osta eeltoodud meiliaadressile.

4. E-pileti kehtivus, muutmine ja tagastamine

4.1 E-pilet kehtib reisidele piletil näidatud kuupäevadel, kellaaegadel ja lähtesadamatest ning toodud registreerimisnumbriga ja liiki sõidukile. Valele sõidukiliigile ostetud pilet on kehtetu.

4.2 E-piletil olevat VÄLJUMISAEGA, KUUPÄEVA, SÕIDUKINUMBRIT ja REISIJATE ARVU saab muuta ostukeskkonnas www.tuuleliinid.ee sisenedes püsiklienditsooni või e-kirjaga saabunud piletikinnituses oleva muutmise lingi kaudu enne reisiaja saabumist  ja reisi väljumise päeval sadama või laevakassas kohapeal veel väljumata reiside osas.

4.3 Väljumisaja muutmise tingimuseks on vaba broneeringupinna olemasolu uuel soovitaval väljumisel.

4.4 E-pileti muutmise teenustasu on 2,50 €.

4.5  Soodushinnaga sõidukipileti muutmisel vastavat õigust mitteomava sõiduki või mõne teise isiku kliendilepingu objektiks oleva sõiduki piletiks tuleb tasuda soodushinna ja täishinna hinnavahe.

4.5.1    Soodushinnaga e-pilet sõidukile müüakse ainult lepingu sõlminud isiku (omanik, vastutav kasutaja, kasutaja) lepingulolevatele sõidukitele selle isiku kliendikontole sisseloginuna. Seega ei saa muuta ühe isiku kontolt ostetud soodushinnaga sõiduki e-piletit teise isiku soodushinnaga sõiduki e-piletiks. Sel juhul tuleb tasuda hinnavahe.

4.6 Pärast muutmisi tuleb välja trükkida uus muudetud andmetega pilet.

4.7 Kui reisi väljumisaega õigeaegselt ei ole muudetud ja pilet jääb sellele märgitud väljumisajal kasutamata, kehtib e-pilet üldjärjekorra piletina 48 tundi piletile märgitud väljumisajast alates.

4.8 Reisijate arvu vähenemisel raha ei tagastata.

4.9 Ostetud e-piletit on võimalik tühistada kuni reisi väljumiseni. Selleks tuleb täita õigeaegselt kodulehel E-pileti tagastamise avaldus. Sadama ja laevakassad e-pileteid tagasi ei osta ja väljamakseid ei tee.

4.10 E-pileti tühistamisel ei tagastata kogu tasutud summat, tagastamisele ei kuulu 2.50 tagastamiskulu.

4.11 Kogu e-pileti maksumus tagastatakse kliendile üksnes vedaja süül või ilmastikuoludest tingitud põhjusel ära jäänud reisidele ostetud piletite eest. Muid võimalikke erandolukordi, mis ei võimalda õigeaegselt teenust kasutada ega piletit muuta, käsitletakse vedaja poolt juhtumipõhiselt.

4.12 E-piletite eest sularahamakseid kassast ei tehta, raha tagastamiseks liiklushäirete tõttu kasutamata piletite eest saab taotlust esitada kuni 7 päeva peale reisi ärajäämist;

4.13 E-pileti eest tagastamisele kuuluv summa kantakse kliendi pangakontole 10 päeva jooksul pärast vedajapoolset kinnitust kliendile taotluse kättesaamise ja tagastatava summa kohta.