Kelnase-Leppneeme laevaliin

Alates 01.11.24 teenindab Kelnase-Leppneeme liini Spinnaker OÜ (www.sunlines.ee). Täname kõiki meeldiva koostöö eest!

Soovitame osta E-pilet

Soovitame kõikidele reisijatele osta pilet e-teenindusest, mis tagab koha piletil märgitud reisile. Laevast müüakse pileteid ainult väljuvale reisile ja seda vabade kohtade olemasolul.



0 piletit

Logi sisse

INFO Kliendiinfo (kell 9-17) +372 5146598
Laevainfo ja kauba broneerimine: Ruhnu: +372 530 59910

Juhised e-pileti ostmiseks, kasutamiseks, muutmiseks ja tagastamiseks

 

E-piletit parvlaevadele saab osta veebilehelt www.tuuleliinid.ee .

1. Mis on e-pilet?

1.1  E-pilet on veebikeskkonnast www.tuuleliinid.ee ostetav laevapilet sõidukile ja reisijatele, millel on konkreetne väljumisaeg ja sadam (s.t. laevakoht kindlale reisile) ja mille kogumaksumus tasutakse koheselt e-panga kaudu või kliendikonto arvelt lepinguliste klientide puhul.

1.2  Erinevaid sõidukeid ühele piletile lisada ei saa. Küll aga saab olmasoleva sõiduki e-piletile hiljem reisijaid lisada.

1.3  E-piletil on unikaalne triipkood ja iga piletilolevat reisi saab kasutada vaid üks kord.

1.4  E-piletit saab kasutada paberil trükituna laevale tulekul, maksekorraldus ei ole pilet ja sellega laevale ei pääse.

1.5  E-piletil olevat reisi väljumisaega ja sõidukinumbrit saab muuta ja lisada reisijaid või piletist loobuda Prangli liinil kuni 1 tund enne reisi väljumisaja saabumist ja Ruhnu liinidel kuni 24 tundi enne reisi väljumist.
Grupibroneeringute puhul Prangli liinil kuni 72 tundi enne reisi väljumisaja saabumist ja Ruhnu liinidel kuni 1 nädal enne reisi väljumisaja saabumist.
(vt täpsemalt p 4).

 

2. E-pileti ostmine

2.1 E-pileti ostmisel tuleb jälgida juhiseid ja lisada valitud reis ostukorvi alles pärast seda, kui kõik valikud on tehtud.

2.2 Kontrolli hoolikalt ostukorvi sisu, kas kõik on täpselt nii nagu soovisid, kui teenuseid on läinud topelt tühjenda ostukorv ja täida uuesti.

2.3 Sisestades oma e-posti aadressi saadetakse sellele kinnituskiri, milles on link e-pileti keskkonda, kust on võimalik piletit ka hiljem muuta ja välja trükkida. E-posti aadress on kohustuslik.

2.4 Tutvu „Parvlaevale e-piletite ostmise-, kasutamise- ja tagastamise tingimustega”, tee vastav märge märkeruutu ja kinnita. Ilma märkeruutu täitmata, edasi liikuda ei saa.

2.5 Enne tasumist kontrolli kindlasti veelkord üle sisestatud ostuinfo ja veendu, kas see vastab soovitule, kas oled valinud õige lähtesadama ja kogused.

2.6 Pärast tasumist kogemata enammakstud summa tagastamisele ei kuulu, reisijate arvu vähendada ei saa, uusi reisijapileteid saab ka hiljem lisada.

2.7 E-pileti eest tasumine toimub Maksekeskus AS pangalingi kaudu, valikus on järgmised pangad: Swedbank, SEB pank, Luminor pank, LHV pank ja Coop pank või Visa- ja MasterCard krediitkaardiga või kliendikonto arvelt (lepingulistele klientidele). Ostu õnnestumiseks on vaja kindlasti pangalehel vajutada linki „TAGASI KAUPMEHE JUURDE”.

2.8 Kui peale makse sooritamist saad veateate „Piletit ei õnnestunud broneerida, ära tehingut korda" siis ära hakka kohe samale reisile uut piletit ostma, vaid esmalt veendu, kas kontolt on raha võetud. Kui kontolt on raha üle kantud, kuid piletit ei õnnestu trükkida, saada maksekorraldus ja info: See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud.

 

3. E-pileti kehtivus, muutmine ja tagastamine

3.1 E-pilet kehtib reisidele piletil näidatud kuupäevadel, kellaaegadel ja lähtesadamatest ning toodud registreerimisnumbriga ja liiki sõidukile. Valele sõidukiliigile ostetud pilet on kehtetu.

3.2 E-piletil olevat VÄLJUMISAEGA, KUUPÄEVA, SÕIDUKINUMBRIT saab muuta ostukeskkonnas www.tuuleliinid.ee e-kirjaga saabunud piletikinnituses oleva muutmise lingi kaudu kuni 1 tund enne reisiaja saabumist.

3.3 Väljumisaja muutmise tingimuseks on vaba reisijakoha ja/või broneeringupinna olemasolu uuel soovitaval väljumisel.

3.4 E-pileti muutmine veebis on teenustasuta.

3.5  Soodushinnaga sõidukipileti muutmisel vastavat õigust mitteomava sõiduki või mõne teise isiku kliendilepingu objektiks oleva sõiduki piletiks tuleb tasuda soodushinna ja täishinna hinnavahe.

3.6 Pärast muutmisi tuleb välja trükkida uus muudetud andmetega pilet.

3.7 Kui reisi väljumisaega õigeaegselt ei ole muudetud ja pilet jääb sellele märgitud väljumisajal kasutamata, siis kaotab pilet kehtivuse.

3.8 Reisijate arvu vähenemisel raha ei tagastata.

3.9 Ostetud e-piletit on võimalik tühistada Prangli liinil kuni 1 tund enne reisi väljumisaja saabumist ja Ruhnu liinidel kuni 24 tundi enne reisi väljumist.
Grupibroneeringute puhul Prangli liinil kuni 72 tundi enne reisi väljumisaja saabumist ja Ruhnu liinidel kuni 1 nädal enne reisi väljumisaja saabumist. Selleks tuleb täita õigeaegselt kodulehel E-pileti tagastamise avaldus. Laevakassa internetist ostetud e-pileteid tagasi ei osta ja väljamakseid ei tee.

3.10 E-pileti tühistamisel ei tagastata kogu tasutud summat, tagastamisele ei kuulu 3.00 tagastamiskulu.

3.11 Kogu e-pileti maksumus tagastatakse kliendile üksnes vedaja süül või ilmastikuoludest tingitud põhjusel ära jäänud reisidele ostetud piletite eest. Muid võimalikke erandolukordi, mis ei võimalda õigeaegselt teenust kasutada ega piletit muuta, käsitletakse vedaja poolt juhtumipõhiselt.

3.12 E-piletite eest sularahamakseid kassast ei tehta, raha tagastamiseks liiklushäirete tõttu kasutamata piletite eest saab taotlust esitada kuni 7 päeva peale reisi ärajäämist;

3.13 E-pileti eest tagastamisele kuuluv summa kantakse kliendi pangakontole 10 päeva jooksul pärast vedajapoolset kinnitust kliendile taotluse kättesaamise ja tagastatava summa kohta.