Uus vedaja Kelnase-Leppneeme liinil

Alates 18. detsembrist opereerib Kelnase-Leppneeme liinil Tuule Liinid OÜ. Pileteid on võimalik osta nii E-piletina kui ka laeva kassast.

INFO +372 5109456

Parvlaevale E-piletite ostu, kasutamise ja tagastamise tingimused

Enne e-pileti ostu tutvu põhjalikult tingimustega, hilisemad muudatused on piirangutega.

 

1. OSTMINE

1.1.   E-pilet on laevapilet, mis annab õiguse reisijate ja sõiduki ülesõiduks parvlaevaga eelisjärjekorrast piletile märgitud laevaliinil, kuupäeval ja kellaajal ning piletilolevale sõidukile.

1.2.   Parvlaeva piletihinnad Kelnase-Leppneeme liinil on kehtestatud „Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse“ § 6 lõike 1, „Ühistranspordiseaduse“ § 5 lõike 1 punkti 9 ning Viimsi Vallavolikogu 9. oktoobri 2007. a otsuse nr. 88 alusel.

1.3. E-piletite ostukeskkond asub veebiaadressil www.tuuleliinid.ee ja etteostu perioodi pikkuse määrab vedaja, see on üldjuhul vähemalt 30 päeva.

1.4.   Ostetud pilet kehtib laevapääsmena, piletil toodud sadamast ja väljumisajal piletil näidatud sõiduki liigile ja reisijatele.

1.5.   E-pileti eest tasumine toimub Maksekeskus AS pangalingi kaudu, valikus on järgmised pangad: Swedbank, SEB pank, Luminor pank, LHV pank ja Coop pank või Visa- ja MasterCard krediitkaardiga või kliendikonto arvelt (lepingulistele klientidele).

1.6.   Enne piletitasu maksmist internetipangas on E-pileti ostja kohustatud kontrollima ostukorvi lisatud teenuste koosseisu ja veenduma, et pileti koosseis vastab tegelikult soovitule. Hilisemad tagasiarvestused pileti summas ei ole võimalikud, kuid piletit on võimalik kuni reisi väljumiseni tühistada (vt p 3).

1.7.   Kui ostukorvi on kogemata lisatud teenuseid või koguseid, mis ei vasta soovitule, tuleb ostukorv tühistada ja täita uuesti õigete teenustega.

 

2. KASUTAMINE JA MUUTMINE

2.1.   E-pileti omanik on kohustatud saabuma sadamasse vähemalt 20 minutit enne piletile märgitud reisi väljumist, hilisema saabumise korral ei taga vedaja kohta laeval.

2.2.   E-piletite kontroll toimub laevale pääsul.

2.2.1 Kelnase – Prangli liinil peab olema kindlasti kaasas väljatrükitud pilet.

2.3. Kui reisijaid on autos enam kui e-piletil näidatud, tuleb laeva kassast osta juurde vajalik arv pileteid.

2.4.  E-piletite kontroll toimub laevale pääsul. Reisijatel on kohustus esitada soodustust tõendavad dokumendid.

2.5.  E-piletit saab hiljem ise muuta. Muutmiseks tuleb avada e-kirjaga saabunud piletikinnituses olev link või siseneda püsiklienditsooni www.tuuleliinid.ee. Vajadusel saab muudatusi teha ka reisi väljumise päeval laeva kassas kohapeal veel väljumata reiside osas kuni 1 tund enne laeva väljumist. Pileti muutmisel lisandub pileti hinnale 2.50 eurot.

2.6.  E-piletil saab muuta väljumisaega, sõidusuunda, sõidukinumbrit ja lisada reisijaid.

2.7. Sõidukinumbri muutmisel peab jälgima, et tegemist on samaliigilise sõidukiga, millele esialgselt pilet osteti, muidu on pilet kehtetu.

2.8.  Reisijate arvu vähenemisel raha ei tagastata.

2.9.   Peale muudatuste tegemist piletile tuleb välja trükkida uute andmetega e-pilet.

 

3. PILETITASU TAGASTAMINE

3.1.   Ostetud e-piletit on võimalik tühistada ja tasu tagasi küsida kuni 1 tund enne reisi väljumisaja saabumiseni.

3.2.   E-pileti tühistamine ja piletitasu tagastamine toimub interneti teel täidetud avalduse alusel (vt www.tuuleliinid.ee > Kliendiinfo > E-pilet > Ostetud E-pileti tagastamise avaldus) 7 päeva jooksul.

3.3.   E-pileti tühistamisel ei tagastata kogu tasutud summat, tagastamisele ei kuulu tagastamiskulu 2.50 eurot (Teenustasude hinnakiri Teeninduskäsiraamat ptk 1.1).

3.4.   Kogu e-pileti maksumus tagastatakse kliendile üksnes vedaja süül või ilmastikuoludest tingitud põhjusel ära jäänud reisidele ostetud piletite eest. Muid võimalikke erandolukordi, mis ei võimalda õigeaegselt teenust kasutada ega piletit muuta, käsitletakse vedaja poolt juhtumipõhiselt.

3.5.   E-pileti eest tagastamisele kuuluv summa kantakse kliendi pangakontole 10 päeva jooksul, peale kinnituse saatmist kliendile taotluse kättesaamise ja tagastatava summa kohta.