Kelnase-Leppneeme laevaliin

Alates 01.11.24 teenindab Kelnase-Leppneeme liini Spinnaker OÜ (www.sunlines.ee). Täname kõiki meeldiva koostöö eest!

Soovitame osta E-pilet

Soovitame kõikidele reisijatele osta pilet e-teenindusest, mis tagab koha piletil märgitud reisile. Laevast müüakse pileteid ainult väljuvale reisile ja seda vabade kohtade olemasolul.



0 piletit

Logi sisse

INFO Kliendiinfo (kell 9-17) +372 5146598
Laevainfo ja kauba broneerimine: Ruhnu: +372 530 59910

Parvlaevale E-piletite ostu, kasutamise ja tagastamise tingimused

Enne e-pileti ostu tutvu põhjalikult tingimustega, hilisemad muudatused on piirangutega.

 

1. OSTMINE

1.1. E-pilet on laevapilet, mis annab õiguse reisijate ja sõiduki ülesõiduks parvlaevaga eelisjärjekorrast piletile märgitud laevaliinil, kuupäeval ja kellaajal ning piletilolevale sõidukile.

1.2. Parvlaeva piletihinnad Kelnase-Leppneeme liinil on kehtestatud „Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse“ § 6 lõike 1, „Ühistranspordiseaduse“ § 5 lõike 1 punkti 9 ning Viimsi Vallavolikogu 9. oktoobri 2007. a otsuse nr. 88 alusel.

1.3. E-piletite ostukeskkond asub veebiaadressil www.tuuleliinid.ee ja etteostu perioodi pikkuse määrab vedaja, see on üldjuhul vähemalt 30 päeva.

1.4. Ostetud pilet kehtib laevapääsmena, piletil toodud sadamast ja väljumisajal piletil näidatud sõiduki liigile ja reisijatele.

1.5. E-pileti eest tasumine toimub Maksekeskus AS pangalingi kaudu, valikus on järgmised pangad: Swedbank, SEB pank, Luminor pank, LHV pank ja Coop pank või Visa- ja MasterCard krediitkaardiga või kliendikonto arvelt (lepingulistele klientidele).

1.6. Enne piletitasu maksmist internetipangas on E-pileti ostja kohustatud kontrollima ostukorvi lisatud teenuste koosseisu ja veenduma, et pileti koosseis vastab tegelikult soovitule. Hilisemad tagasiarvestused pileti summas ei ole võimalikud, kuid piletit on võimalik kuni reisi väljumiseni tühistada (vt p 3).

1.7. Peale piletite eest tasumist saadetakse kinnituskiri kliendi e-postile, mille ta sisestas tehingu kinnitamisel (kontrolli, et e-posti aadress on korrektselt sisestatud, vastasel korral ei jõua kinnituskiri kohale). Kinnituskirjas on link piletitele, mille kaudu saab pileteid ja ostuarvet vaadata/printida.

1.8. Kui ostukorvi on kogemata lisatud teenuseid või koguseid, mis ei vasta soovitule, tuleb ostukorv tühistada ja täita uuesti õigete teenustega.

1.9 Parvlaev Wrangö mahutab kuni 65 reisijat, millest 10 reisija kohta on eraldatud Prangli püsielanikele (välja ostmata kohalike e-piletid lähevad müüki e-piletitena 24h tundi enne väljumist). Täiendavad 10 reisijakohta püsielanikele müüakse laevas.

 

2. KASUTAMINE JA MUUTMINE

2.1. E-pileti omanik on kohustatud saabuma sadamasse vähemalt 20 minutit enne piletile märgitud reisi väljumist, hilisema saabumise korral ei taga vedaja kohta laeval.

2.2. E-piletite kontroll toimub laevale pääsul. Kelnase – Prangli liinil peab olema kindlasti kaasas väljatrükitud pilet.

2.3. Kui reisijaid on autos enam kui e-piletil näidatud, tuleb laeva kassast osta juurde vajalik arv pileteid.

2.4. E-piletite kontroll toimub laevale pääsul. Reisijatel on kohustus esitada soodustust tõendavad dokumendid.

2.5 E-pilet kehtib ainult piletil toodud reisil.

2.5. E-piletit saab ise ise muuta Prangli liinil kuni 1 tund ja Ruhnu liinidel kuni 24 tundi enne reisi väljumist.
Grupibroneeringute puhul Prangli liinil kuni 72 tundi ja Ruhnu liinidel kuni 1 nädal enne reisi väljumisaja saabumist. Muutmiseks tuleb avada e-kirjaga saabunud piletikinnituses olev link. Pileti muutmisel veebis teenustasu ei lisandu.

2.6. E-piletil saab muuta väljumisaega, sõidusuunda, sõidukinumbrit ja lisada reisijaid.

2.7. Sõidukinumbri muutmisel peab jälgima, et tegemist on samaliigilise sõidukiga, millele esialgselt pilet osteti, muidu on pilet kehtetu.

2.8. Reisijate arvu vähenemisel raha ei tagastata.

2.9. Peale muudatuste tegemist piletile tuleb välja trükkida uute andmetega e-pilet.

 

3. PILETITASU TAGASTAMINE

3.1. Ostetud e-piletit on võimalik tühistada ja tasu tagasi küsida Prangli liinil kuni 1 tund ja Ruhnu liinidel kuni 24 tundi enne reisi väljumist.
Grupibroneeringute puhul Prangli liinil kuni 72 tundi ja Ruhnu liinidel kuni 1 nädal enne reisi väljumisaja saabumist.

3.2. E-pileti tühistamine ja piletitasu tagastamine toimub interneti teel täidetud avalduse alusel (vt www.tuuleliinid.ee > Kliendiinfo > E-pilet > Ostetud E-pileti tagastamise avaldus) 7 päeva jooksul.

3.3. E-pileti tühistamisel ei tagastata kogu tasutud summat, tagastamisele ei kuulu tagastamiskulu 3.00 eurot.

3.4. Kogu e-pileti maksumus tagastatakse kliendile üksnes vedaja süül või ilmastikuoludest tingitud põhjusel ära jäänud reisidele ostetud piletite eest. Muid võimalikke erandolukordi, mis ei võimalda õigeaegselt teenust kasutada ega piletit muuta, käsitletakse vedaja poolt juhtumipõhiselt.

3.5. E-pileti eest tagastamisele kuuluv summa kantakse kliendi pangakontole 10 päeva jooksul, peale kinnituse saatmist kliendile taotluse kättesaamise ja tagastatava summa kohta.