Piletimüük avatud!

Head kliendid! Piletimüük Prangli liinil on avatud kuni 31.05.2024 ja Ruhnu liinil kuni 31.10.2024! Mugavaks reisimiseks palume aegsasti osta e-pilet!

Soovitame osta E-pilet

Soovitame kõikidele reisijatele osta pilet e-teenindusest, mis tagab koha piletil märgitud reisile. Laevast müüakse pileteid ainult väljuvale reisile ja seda vabade kohtade olemasolul.



0 piletit

Logi sisse

INFO Kliendiinfo (kell 9-17) +372 5146598
Laevainfo ja kauba broneerimine: Ruhnu: +372 530 59910, Prangli: +372 5109456

Prangli liini piletimüügi korralduse kokkuvõte


1. Reisiparvlaeval Wrangö on 65 reisijakohta soojas reisijatesalongis, rohkem reisijaid pardale ei võeta.

2. Piletite jaotus reisil:

2.1.   45 e-piletit eelmüügist www.tuuleliinid.ee.

2.2.  20 kohta Prangli püsielanikele, ilma broneeringuta kohad lähevad vabamüüki 24 tundi enne reisi.

3. E-piletid on nimelised, nimede lisamine on kohustuslik, nimed peab ostja ise sisestama.

3.1.   Soovitav on nimed sisestada kohe piletiostul, muudatusi nimekirjas ja nimesid lisada saab ka hiljem, kuni reisile eelneva päevani, läbi e-postile saadetud piletiostu kinnituskirja.

4. Reisijad, kelle piletitele ei ole nimed lisatud, pääsevad laevale viimastena.

5. Kõigil reisijatel peab olema kaasas fotoga isikut tõendav dokument, piletil oleva nime ja isiku vastavuse tuvastamiseks.

6. Välja trükitud E-pilet tuleb esitada laevale minekul koos isikut tõendava dokumendiga.

7. E-piletit saab muuta teistele sama liini väljumistele vabade kohtade olemasolul. Pileti muutmine veebis teenustasuta.

8. E-piletist loobumise ja piletiraha tagastamise tingimused:

8.1.   kuni 1 tund enne reisi toimumist esitatud tagastusavaldusega võetakse piletisummast maha tagastamiskulu 2.50.

8.2.   Kogu piletiraha tagastatakse ilmastikust tingitult või mõnel muul põhjusel ära jäänud reisidele ostetud piletite puhul, kui seda piletit ei kasutatud ära mõnel muul reisil.

8.3.   Eriolukordi, mis ei võimalda õigeaegselt teenust kasutada ega piletit muuta, käsitletakse vedaja poolt juhtumipõhiselt.

8.4.   E-piletist loobumiseks tuleb täita tagastusavaldus www.tuuleliinid.ee/Kliendiinfo/Taotluste vormid/E-pileti tagastamine.

8.5.   E-piletite eest tagastamisele kuuluv summa kantakse kliendi pangakontole 10 tööpäeva jooksul, peale kinnituse saatmist kliendile taotluse kättesaamise ja tagastatava summa kohta.

9. Piletikontroll ja -müük algab ja sadamas tuleb kohal olla vähemalt 20 min enne väljumist.

9.1.   Kõik reisijad peavad piletikontrolli alguseks kohal olema.

9.2.   Laevale tulekul palume esitada pileti ja isikut tõendava dokumendi.

10.  Kõikide eelisõiguste kasutamise õigus kehtib kuni 10 minutit enne laeva väljumist. Hilisemal saabumisel või piletiostul eelisõigust ei rakendata.

11.  Prangli püsielanikele müüakse sooduspiletid fotoga isikuttõendava dokumendi alusel vastavalt vallavalitsuse nimekirjale.

12.  Kaubavedu tuleb eelnevalt registreerida laeva WRANGÖ telefonil  (+372) 510 9456

13.  Kauba laadimine algab 2 h enne laeva väljumist (v.a. juhul kui laeva saabumise ja väljumise vahe on vähem kui 2h) ja lõpeb 30 min enne väljumist.