Piletimüük avatud!

Head kliendid! Piletimüük Prangli liinil on avatud kuni 31.05.2024! Mugavaks reisimiseks palume aegsasti osta e-pilet!

Soovitame osta E-pilet

Soovitame kõikidele reisijatele osta pilet e-teenindusest, mis tagab koha piletil märgitud reisile. Laevast müüakse pileteid ainult väljuvale reisile ja seda vabade kohtade olemasolul.



0 piletit

Logi sisse

INFO Kliendiinfo (kell 9-17) +372 5146598
Laevainfo ja kauba broneerimine: Ruhnu: +372 530 59910, Prangli: +372 5109456

Kuidas saaksin lisaks laevapiletile ka arve?

 

E-pileti juures on nüüd eraldi dokumendina arve/ostukinnitus, mille saab soovi korral välja printida. Raamatupidamise kuludokumendiks ongi just arve/ostukinnitus koos piletiga, pilet üksi ei ole kuludokument.

Ostes kliendikonto arvelt koostatakse pileti juurde ostukinnitus, millel ei ole käibemaksu, kuna kogu kuu tehingute kohta koostatakse järgneva kuu algul koondarve (koos ülesõitude nimekirjaga), kus on näidatud ka käibemaks. Koondarve saab lepinguline klient välja printida oma klienditsoonist.

Käibemaksuseaduse kohaselt ei saa ühe ja sama teenuse eest esitada kahte kuludokumenti, millel on käibemaks.

Käibemaksu kajastamine või mitte kajastamine ei takista aga kulu hüvitamist ettevõtte poolt pileti ostmisel tasutud summa ulatuses. Kulu suurust ei muuda käibemaksu näitamine piletil. Kulu on brutosumma. Ettevõte ei saa eraisikule tehtud väljamakselt nagunii käibemaksu tagasi küsida.

Kui aga käibemaksu olemasolu on tingimata vajalik ja ettevõtte nimi peab olema arvel, siis ka see variant on võimalik.

Kui E-pileti ostul valida tasumise viisiks pangalink mitte kliendikonto, koostatakse igakordselt pilet juurde ARVE, kus on näidatud ka käibemaks, samuti on arvel ostja lisamiseks vabad lahtrid, kuhu saab ise Ettevõtte andmed juurde kirjutada. See on raamatupidamisseaduse kohasel korrektne ja lubatav.