Piletimüük avatud!

Head kliendid! Piletimüük Prangli liinil on avatud kuni 31.05.2024! Mugavaks reisimiseks palume aegsasti osta e-pilet!

Soovitame osta E-pilet

Soovitame kõikidele reisijatele osta pilet e-teenindusest, mis tagab koha piletil märgitud reisile. Laevast müüakse pileteid ainult väljuvale reisile ja seda vabade kohtade olemasolul.



0 piletit

Logi sisse

INFO Kliendiinfo (kell 9-17) +372 5146598
Laevainfo ja kauba broneerimine: Ruhnu: +372 530 59910, Prangli: +372 5109456

PRANGLI LIINILE E-PILETITE OSTU, KASUTAMISE JA TAGASTAMISE TINGIMUSED

 

Head reisijad! Selleks, et laevalepääs toimuks kiirelt ja ladusalt ning nimekiri pardal olevatest reisijates saaks vormistatud õigeaegselt enne laeva väljumist, vajame Teie abi ja koostööd:

  • Igal reisijal peab olema oma nimeline e-pilet (k.a. imikud ja väikelapsed)
  • Nimed peab sisestama ja muutma ostja ise kuni reisile eelneva päevani.
  • Laeval esita piletiga koos fotoga isikut tõendav dokument, pane need aegsasti valmis!
  • Reisijad, kelle piletil on vale või puudulik nimi, pääsevad laeva viimases järjekorras, peale korrektse piletiga reisijaid.

Alus: Reisilaeval viibivate isikute nimekirja kantavate andmete loetelu, nimekirja koostamise kord ja nimekirja pidamise registrile esitatavad nõuded1 (Majandus- ja taristuministri 23.02.2015 määrus number 13, jõustumiskuupäev 01.03.2015).


Enne E-pileti ostu tutvu põhjalikult tingimustega, hilisemad muudatused on piirangutega


1. OSTMINE

1.1. E-pilet on laevapilet, mis annab õiguse reisijate ülesõiduks laevaga piletile märgitud laevaliinil, kuupäeval ja kellaajal ning piletil olevale hinnaliigile;

1.2. Piletihinnad ja sõidusoodustused on Kelnase-Leppneeme parvlaevaliinil on kehtestatud „Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse“ § 6 lõike 1, „Ühistranspordiseaduse“ § 5 lõike 1 punkti 9 ning Viimsi Vallavolikogu 9. oktoobri 2007. a otsuse nr. 88 alusel.

1.3. E-piletite ostukeskkond asub veebiaadressil www.tuuleliinid.ee ja eelmüük avatakse üldjuhul kogu hooajaks hooaja alguses, eelmüügi perioodi pikkuse kinnitab vedaja kooskõlas Viimsi vallavalituse-ga, vastav info avaldatakse vähemalt 2 nädalat enne eelmüügi avamist vedaja veebilehel.

1.4. Ostetud pilet kehtib laevapääsmena, piletil toodud sadamast ja väljumisajal piletil näidatud isikule ja temale vastavale reisijapiletiliigile (täis-, soodus- või tasuta pilet).

1.5. E-pileti eest tasumine toimub Maksekeskus AS pangalingi kaudu, valikus on järgmised pangad: Swedbank, SEB pank, Luminor pank, Coop pank ja LHV pank; Visa- ja MasterCard krediitkaart;  kliendikonto arvelt (lepingulistele klientidele).

1.6. Enne piletitasu maksmist internetipangas tuleb kindlasti kontrollida ostukorvi lisatud teenuste koosseisu ja sõidusuundi ning veenduda, et pileti koosseis vastab tegelikult soovitule. Hilisemad tagasiarvestused pileti summades ei ole võimalikud, kuid piletit on võimalik muuta ja tagastada (vt tingimusi p 3).

1.7. Peale piletite eest tasumist saadetakse kinnituskiri kliendi e-postile, mille ta sisestas tehingu kinnitamisel (kontrolli, et e-posti aadress on korrektselt sisestatud, vastasel korral ei jõua kinnituskiri kohale). Kinnituskirjas on link piletitele, mille kaudu saab pileteid muuta/ printida, reisijate nimesid sisestada/muuta ja ostuarvet vaadata/printida.

1.8. Kui ostukorvi on kogemata lisatud teenuseid või koguseid, mis ei vasta soovitule, tuleb ostukorv tühistada või eemaldada mittevajalikud piletid ja täita uuesti õigete teenustega.

1.9. Ostu kinnitamisel tuleb sisestada kontaktisiku nimi, telefon ja e-posti aadress, ülejäänud reisijate nimed peavad olema sisestatud enne piletite väljaprintimist aga vähemalt hiljemalt eelmisel päeval enne reisi väljumisaega.

1.10. Prangli püsielanikele on igal reisil eraldatud eraldi laevakohad, nende kohtade arvelt tavareisijate pileteid osta ei saa. Prangli püsielanike pileteid saab osta ka tavareisijate kohtade arvelt, kui püsielanikele eraldatud kohad on täis ja tavareisijate kohti on veel vabu.

1.11. Välja ostmata ja ilma broneeringuta Prangli püsielanike kohad lähevad tavareisijatele vabamüüki 24 h enne reisi väljumist.

1.12. Jalgratastele saab osta piletid veebist vaid esmase ostutehingu käigus, lisades soovitud arvu jalgrattaid tehingule.

 

2. KASUTAMINE JA MUUTMINE

2.1. Kõigile piletitele peab olema sisestatud reisija nimi, seda saab teha ostetud piletite vaates klõpsates oranži põhjaga nupul “Lisa nimekiri“. Nimed tuleb sisestada või  muuta enne piletite lõplikku väljaprintimist.

2.2. Sadamas peab iga reisija esitama oma nimelise paberile välja prinditud pileti koos fotoga isikut tõendava dokumendiga.

2.3. E-pileti omanik on kohustatud saabuma sadamasse vähemalt 30 minutit enne piletile märgitud reisi väljumist, hilisema saabumise korral ei taga vedaja kohta laeval. Reisijate laevalepääs suletakse 10 min enne reisi väljumist

2.4. Pileteid ja dokumente kontrollitakse laevale pääsul, väiksema täituvusega reisidel ka laeval reisijate salongis vastavalt laevapere otsusele.

2.5. E-pilet kehtib ainult piletil toodud reisil.

2.6. E-piletit saab kuni 3 päeva enne reisi ise muuta. Muutmiseks tuleb avada e-kirjaga saabunud piletikinnituses olev link. Registreerunud kasutaja saab muudatusi teha ka sisenedes klienditsooni www.tuuleliinid.ee.

2.7. E-piletil saab muuta väljumisaega (vabade kohtade olemasolul teistel sama liini reisidel), sõidusuunda (samal liinil) ja piletiliiki kallimaks (sel juhul tuleb tasuda hinnavahe).

2.8. Ostetud e-piletil saab reisijapileti liiki muuta ainult kallimaks, odavamaks muuta ei saa,  tagasiarveldusi e-piletitele ei tehta.

2.9. Prangli püsielaniku e-piletit ei saa muuta tavaliseks piletiks olenemata hinnast.

2.10. E-piletit ei saa muuta liinide vahel.

2.11. Kui jalgrattaid ei ole piletite ostul kohe tehingusse lisatud, ei saa hiljem jalgrattaid lisada. Sel juhul saab jalgrattakohad broneerida telefoni teel või e-kirjaga.

2.12. Peale muudatuste tegemist piletile tuleb välja trükkida uute andmetega e-pilet.


3. PILETITASU TAGASTAMINE

3.1. Ostetud e-piletit on võimalik tühistada ja tasu tagasi küsida kuni 1 tund enne reisi väljumisaja saabumiseni. Peale reisi väljumisaega enam piletit tavakorras tagastada ei saa.

3.2. Klient võib soovi korral tagastuse asemel piletit muuta, (vt p 2), pileti hinnalise lisandub teenustasu 3 eurot. Ka muudetud piletit on võimalik edaspidi siiski tagastada kuni uue reisiaja saabumiseni.

3.3. E-pileti tühistamine ja piletitasu tagastamine toimub pangaülekandega veebis täidetud avalduse alusel.

3.4. E-piletist loobumise ja piletiraha tagastamise tingimused:

3.4.1. kuni 1 tund enne reisi toimumist esitatud tagastusavaldusega võetakse piletisummast maha tagastamiskulu 3.00

3.4.2. Kogu piletiraha tagastatakse ilmastikust tingitult või mõnel muul põhjusel ära jäänud reisidele ostetud piletite puhul, kui seda piletit ei kasutatud ära mõnel muul reisil

3.4.3. Eriolukordi, mis ei võimalda õigeaegselt teenust kasutada ega piletit muuta, käsitletakse vedaja poolt juhtumipõhiselt

3.4.4. E-piletist loobumiseks tuleb täita tagastusavaldus www.tuuleliinid.ee/Kliendiinfo/Taotluste vormid/E-pileti tagastamine

3.4.6. E-piletite eest tagastamisele kuuluv summa kantakse kliendi pangakontole 10 tööpäeva jooksul, peale kinnituse saatmist kliendile taotluse kättesaamise kohta.